Translate

måndag 17 juni 2013

GETTING REDY WHIT ME ♥ SKOLAVSLUTNINGEN

Hej i det här inlägget tänkte jag berätta lite om min skolavslutnig som var för fyra dagar sen jag skulle ha gjort en getting ready whit me till min skolavslutnig men jag hann inte, så nu tänkte jag skriva lite om den iallafall. Först på morgon gick jag i skolan som vanligt men sen när jag kom hem började jag med att äta lite och sen gjorde jag mig iordning.

Såhär såg jag helt enkelt ut på skolavslutnigen och till outfiten hade jag min klänning från bikbok,
min jeansjacka från lager157, Mina örhängen från H&M, Mitt armband som jag fick i dop present, samt ett par ballerina skor från H&M. Sen var det också väldigt många som undrade vad jag använde för smink på skolavslutnigen och jag föredrar att vara rätt så naturlig så jag tog bara fondation, mascara, vit silvrig ögon skugga och ett läppglans.

Efter skolavslutningen åkte jag och min familj och köpte lite jordgubbar och lite choklad som vi smälte,
Så det vart choklad doppade jordgubbar <33

Det var typ min skolavslutning och för er som undrade så slutade jag femman och jag kommer börja sexan efter sommarlovet.

XOXO Minna Juntunen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar