Translate

tisdag 18 juni 2013

TISDAG 18/05

Hej, idag har jag haft en rätt så slapp dag det började att jag sov till klockan 10 ungefär sedan gjorde jag mig iordning och sen gick jag ner på stan och bara kollade.
Sen när jag kom hem tog jag en lång promenad med vovven och sen runt klockan sex kom min pappa hem så då åkte vi och tog ett kvällsdopp i sjön. Sen när jag kom hem så gick jag in och kollade runt lite på olika saker jag ska beställa och jag vet inte riktigt om sakerna hinner komma innan jag åker till Göteborg för om dom kommer innan kommer jag göra som en haul ungefär på allt jag har beställt men annars gör jag det när jag kommer hem från Göteborg.
Längtar så sjukt mycket tills jag ska till Göteborg åker ditt nästa vecka 

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar