Translate

torsdag 11 juli 2013

INFO

Hej, vet att jag inte har bloggat på flera dagar men jag har verkligen inte haft tid, men nu ska jag börja blogga två eller tre gånger varje dag. Men idag har jag iallfall varit med tre av dom bästa vännerna man kan ha, vi gjorde inte så mycket vi badade sen cyklade vi och köpte glass och lite mer..
Men jag har även inte bloggat för att jag har lite brist på inlägg just nu så jag tänkte börja med önskeinlägg och med det menar jag att ni sätter rubriken och jag skriver inlägg så det är bara att mejla mig tusen olika förslag på inlägg jag kan göra och min mejl är minnajuntunen@outlook.com, imorgon ska jag därimot fota lite till en ny header till bloggen som jag har tänkt fixat med men jag tror dem kommer upp på söndag eller något sån men kom ihåg att mejla tusen olika förslag på vad ni vill läsa för inlägg..

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar