Translate

fredag 19 juli 2013

HOSS MORMOR

Hej nu tänkte jag bara berätta lite snappt om min dag men vi kom fram till mormor ungefär vid kvart i två men sen så gjorde vi inte så mycket, men sen så hade jag och min lillebror vatten krig vilket var lite sådär eftersom jag var så osmart så jag hade det med min iphone i fickan så nu är den lite seg, men pappa sa att den skulle bli normal om några dagar om den inte blir det får vi lämna in den på lagning.
Men sen efter det så åt vi mat och nu har vi inte hunnit gjort något mer.
Men imorgon så kommer jag troligt vis att sola om det är soligt kanske blir vatten krig igen men den här gången utan iphonen i fickan. Men nu ska jag ta bort mitt smink och sen ska vi troligt vis kolla på film eller någonting.

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar