Translate

lördag 24 augusti 2013

HOSS MORMOR

Hej just nu sitter jag hemmos mormor jag åkte hit igår runt klockan halv sju imorgon ungefär.
Men först innan jag åkte hit firade jag mamma lite, åt lite tårta och sånt. Men sen kom mormor och hämtade mig och min lillebror så vi åkte dit vi var ungefär framme runt kvart över sju. Så jag orkade inte blogga då eftersom jag hade gått i skolan och allting.
Idag dock så åkte vi till Dollar Store och kollade lite, sen åkte vi tillbaka då tänkte jag fota lite men sen så märkte jag att jag hade glömt min kamera hemma så jag har bara kunnat tagit lite kort med min mobil. Vilket var jätte synd men jag hade så bråttom när jag packade och sånt.
Nu ska jag dock bara slappa lite och fylla i några papper till skolan.

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar