Translate

söndag 22 september 2013

MIN DRÖM RESA

Jag har säkert nämt det här förut men min dröm resa skulle seriöst gå till New York eller miami..

Tänk er att shoppa en hel dag i New York gå mellan Victoria Secret, Hollister mm. Eller att ligga på stranden i Miami och sola och bada. Helt underbart ju. Jag har aldrig varit utomland och eftersom min dröm resa går till Miami eller New York vill jag även att min första resa ska gå ditt!

Just nu kan du gå in på momondo.se , där kan du tävla om DIN drömresa. Så himla värt att vara med att tävla. Klicka HÄR för att få veta reglerna för att vara med att tävla.

Om jag skulle vinna skulle jag så sjukt gärna vilja åka med min syster, skulle vara så sjukt skönt att komma bort med henne, hinner inte träffa henne alls mycket. Skulle vara så skönt att shoppa eller spendera en dag på stranden med henne.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar