Translate

tisdag 17 september 2013

SÅ UNDER BARA LÄSARE


Hej, såna här mejl gör mig verkligen över lycklig. Jag älskar verkligen att få mejl av er det gör
mig så himla glad nu tänkte jag dock svara på frågorna som stog i mejlet.

Skulle du kunna vara vän med ett "fan"? Jag kallar inte er fan dräkt så jag säger bloggläsare istället men det är klart att jag skulle kunna vara vän med en blogg läsare ni är ju helt vanliga människor.

Vart har du lärt dig ta så underbara kort? Jag vet inte om jag skulle kalla dom underbara men min syster har alltid varit väldigt bra på att fota så jag har lärt mig rätt så mycket från henne.

Vem är det som tar korten på dig? Det beror på helt och hållet bilderna som är nära min ansikte brukar
jag ta själv, men mina outfit bilder tar oftast mina vänner.

Hur gammal va du när du börja blogga? Jag gick i trean, men när jag gick i trean var jag ju inte så seriös med bloggandet och det..

Gillar du dina bloggläsare? Det är klart att jag gör fast jag skulle nog inte säga gillar jag
 skulle nog säga älskar.

Varför har du slutat med youtube? Jag skulle nog inte säga slutat, jag har bara tagit en paus för nu när jag har börjat i skolan blir det så himla mycket med skolan, bloggen, kompisar och sånt. Plus att bloggen är ju ändå det jag vill satsa på så just nu lägger jag mer tid på bloggen det är därför jag har tagit en "paus".

Skulle du kunna visa hur du sminkar dig för du ser alltid så fantastisk ut? Ja det är klart
 att jag skulle :)

Tack så himla mycket för att ni lägger tid på att skriva mejl till mig ni är verkligen guldvärda för mig!

XOXO Minna Juntunen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar