Translate

onsdag 9 oktober 2013

KÄNSLOR

Jag försöker alltid att vara glad och positiv i mina inlägg men nu måste jag bara skriva av mig
så om ni inte vill läsa så gör det inte men jag måste seriöst skriva det här så ni kan få lite förstålse.

Jag har inte bloggat alls mycket, men jag har det så sjukt jobbigt just nu och det är väldigt många
av er som har mejlat mig om varför jag inte bloggar och sånt. Men det har dels mycket att göra 
med mitt privat liv men och om bloggen. Det är jätte många av er som skriva saker som fjortis och sånt till 
mig och det tycker jag absolut inte om att höra. Men det är mer med privat livet men just dom sakerna kommer jag inte skriva på bloggen och så. Men om det är något ni undrar över så är det bara att ni mejlar mig. Trort alla motgångar ska jag försöka att uppdatera oftare än vad jag gör just nu.

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar