Translate

tisdag 1 oktober 2013

VAD JAG TYCKER OM MINA SKINCARE PRODUKTER

Tänkte prata lite om mina nya skincare produkter som jag köpte under förra veckan, dock köpte jag en 
nattkräm också men den hittar jag inte. :)
Först så har jag mina Clearasil produkter som är helt fantastiska, man får super len hy efter, och dom är
så bra mot finnar och dålig hy. Jag bara älskar dom här produkterna och rekommenderar dom verkligen.
Dom är två produkterna är verkligen mina små älsklingar Garnier skruben gör en super len, och huden
känns så himla fräsch och allting. Basiron tuben är till för finnar och den funkar verkligen super bra.
Dock så blir man jätte torr efter man har använt basiron produkten så man måste ha en bra dagkräm.

Jag älskar alla dom nya produkterna jag köpte och är helt förälskad i dom.

XOXO Minna Juntunen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar