Translate

måndag 23 december 2013

10 RANDOM FACTS ABOUT ME

♥Min största dröm är att träffa killarna
♥Ibland känns det som att jag twittrar hela tiden men men, beroende framkallande...
♥Jag ska på killarnas konsert nästa år sjuuuuukt taggad
♥Jag kan hela Ex factor, Fridays are Forever, Link Up och Build a Girl utantill
♥Jag skulle sjukt gärna vilja ha en the fooo snapback, saken jag önskar mig mest av allt
♥Jag funderar på att byta bloggportal bara för att blogger är såå himla sämst
♥Jag tycker det är lite onödigt att jag har köpt massa victoria secret body mistar för jag använder dom aldrig typ, men jag får väll börja använda dom mer
♥Jag skulle så gärna vilja åka med nån av mina vänner till stockholm och bara shoppa och chilla och kanske stötta på killarna
♥Jag hatar batteri tiden på iphones för jag måste ladda min typ heeeeela tiden
♥Jag funderar på att köpa ett eget domän till min blogg

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar