Translate

måndag 23 december 2013

HOLLY JOLLY CHRISTMAS TAG

Det är ju faktiskt julafton imorgon så jag tänkte göra Holly Jolly Christmas tag, so here we go!

Favorit julfilm? Har faktiskt inge riktig julfilm som jag gillar hahah... 
Är du på det styggt lista eller snäll listan? Vad är det här för fråga, men jag vet faktiskt inte men kanske på snällistan. Vi får hoppas på det iallafall.
Har du någonsin haft en vit jul? Menar du att det är massor med snö, isåfall har jag haft en!
Var ska du tillbringa ditt jullov? Hemma, Nere på stan, Hoss kompisar, Norrköping mm..
Spela eller sjunga din favorit julsång! It´s time to make a wish, of course!
Tror du att du kommer öppna några presenter på julafton? Förlåt om det blir lite fel men frågorna är översatta så det kan bli lite fel, men några julklappar får jag väll.
Kan du namnge alla jultomtens renar? Är det ens någon som kan det?!? Jag kan iallafall inte det..
Vilken jul tradition ser du mest fram emot i år? JULKLAPPAR typ :)...
Är din julgran äkta eller fejk? En fejk, tycker mer om plast än en äkta.
Vad är din favorit jul mat och jul godis? Jag vet helt ärligt inte...
Var ärlig: gillar du att ge gåvor eller ta emot gåvor bättre? Den var faktiskt svår för det är ju jätte kul att få massor med julklappar, men det är ju nästan roligare att ge bort något och se folks leende.. Så jag väljer nog att ge gåvor.. :)
Visa oss din jul klädsel! På julafton kommer jag ha ett par vinröda byxor och en vit stickad tröja kommer säkert bilder imorgon..
Vad skulle vara din dröm plats att besöka för på julen? äh..... Vet inte..  
Har din familj har ett specielt jul recept du att göra? Fattar inte riktig den frågan men men..
Är du bra på att slå in paket, eller misslyckas du totalt? Jag kan VERKLIGEN inte slå in paket och när jag säger VERKLIGEN så menar jag VERKLIGEN det är helt omöjligt att få det bra!!!
Mest minnesvärda ögonblick på julen? Hela julafton!!
Vad fick dig att inse sanningen om tomten? Men herregud man ser ju att det är en mask. *facepalm* 
Gör du Nyårslöften? Vill du hålla fast vid dem? Jag har haft samma varje år men jag bryter det alltid kan ni gissa vilket?
Vad gör lovet speciellt för dig? JULAFTON!!

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar