Translate

torsdag 19 december 2013

MY YEAR 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har väll gjort rätt så mycket saker som jag aldrig har gjort, men jag har hittat min musik stil samt fått fyra kändis crushar :)
Hur har ditt 2013 varit?   Finns ett ord att beskriva det med FANTASTISKT!
Blev du kär i år? Nae har inte blivit riktigt ''kär'' iår.
 Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 29 november då jag fick hem mina biljetter till The Fooo konserten som kommer äga rum den 5 april nästa år, samt den 28 oktober så jag hade världens bästa sleepover med världens bästa vänner.
Vad är din största framgång 2013? Ojj svårt men måste nog säga bloggen nog för att det inte har varit en sån framgång men jag får ju mer och mer läsare så aaa.
Bästa köpet? jag vet faktiskt inte jag har ju inte köpt något jätte speciellt det här året...
Vad spenderade du mest pengar på? Mat ofc annars skulle jag ju inte överleva..
Gjorde någonting dig riktigt glad? haha, hela det här året har varit bra men speciellt när jag och min kusin fick billjetter till the fooo konserten, och sen alla underbara dagar jag har haft med mina kompisar. + att killarna har gjort mig glad varenda dag!!!

                   Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Build a girl - The Fooo   Fridays are Forever - The Fooo       Burn - Ellie Gouding   It´s time to make a wish - The Fooo   Counting Stars - OneRepublic
Vem har du umgåts med mest? Inte såå svår hehe, Men Linnéa, Maja, Tilda och Ellenor.
Har du haft ett förhållande under 2013? Hade ett i somras inte så seriöst dock men men..
Vart reste du under 2013? Stannade i Sverige detta år...
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Träffa killarna skulle betyda så sjukt mycket.
Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med släkt och sånt. 
           Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Såklart.!. Finns väll alltid något som kunde ha                    gjort året bättre.
Vem saknade du? Vet faktiskt inte riktigt dom som jag skulle ha saknat umgådes jag nu med och sånt så aa. Men kanske mina närmsta vänner om dom var bortresta eller något.
De bästa nya människorna du träffade? Foooers!! Genom The Fooo har jag fått så sjukt mycke vänner som betyder grymt mycket för mig!
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Absolut att jag borde satsa mer på skolan men även att jag borde absolut försöka med det jag brinner för alltså att träffa killarna och umgås mer med min vänner.
XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar