Translate

tisdag 24 december 2013

SAKER JAG KOMMER KOMMA IHÅG FRÅN 2013

Bilden är ifrån we heart it!

Nu är det bara en vecka kvar utav 2013 och jag kan säga att 2013 har varit ett utav dom bästa åren hittils.
Men men under 2013 har jag hunnit gjort så himla mycket och nu tänkte jag dela med mig av mina bästa minnen.

♥När jag upptäckte killarna, det bästa som någonsin har hänt mig!!
♥Jag och mina vänner har kommit varandra mycket närmare varandra och det betyder grymt 
mycket för mig.
♥När jag fick biljetter till Killarnas konsert det var såååå sjukt kul!!
♥När Felix RT min tweet på twitter.
♥När jag och mina bästisar hade världens grymaste sleepover 
♥När jag tältade i somras, och det regnade :( det var inte så kul....
♥När killarna släppte sin jullåt, den ända jullåten jag gillar.
♥När min statistik ökade som bara den det betyder grymt mycket att ni fortfarande läser!

XOXO Minna Juntunen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar