Translate

måndag 24 juni 2013

AWESOME DAG

Hej idag har jag haft en jätte bra dag med mina vänner det började med att jag och linnea gick ner på stan och där gick vi bara runt och kollade lite men sen möte några andra så vi va med dom.
Med dom gick vi och köpte glass och sen cyklade vi till en av dem och badade och det var verkligen super kul, imorgon ska jag troligtvis ner på stan med mamma och köpa torrshampo och lite grejer till semestern, men det kommer typ inte ta så lång tid så jag kommer även kolla igen alla frågor jag har fått till frågestunden men det var så sjukt mycket frågor så jag kommer att göra olika delar till frågestunden och jag tror jag kommer lägga upp tre delar innan jag åker på semester. Men sen ska jag nog även fota till en ny header om det är fint väder. Men det var typ det jag hade att säga.

XOXO Minna Juntunen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar