Translate

måndag 24 juni 2013

FRÅGESTUND DEL 1

När fyller du år?
Jag fyller år 1 november.

Hur gammal är du?
Jag är 11 men jag ska fylla 12 år den första november.

Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning?
Det kan vara allt i mellan en timma eller tre.

Favorit färg?
Vit.

Varför skaffade du en blogg?
Jag vet faktiskt inte när jag skaffade min första blogg tänkte jag att det skulle va en kul grej
men nu har jag börjat tagit bloggandet lite mer seriöst.

Vad är din favorit mat?
Tacos tror jag...

Hur många läsare har du?
Mellan 200 och 800 varierar varje dag.

Trivs du bäst bakom eller framför kameran?
Både och faktiskt för jag tycker det är jätte kul att fota men
det är också jätte kul att vara framför kameran men jag tror jag föredrar framför mest.

Dina sommarplaner?
Asså jag och min familj har inte planerat något jätte stort utan kommer åka till
Göteborg nu under helgen sen vet jag inte riktigt vart vi hamnar men jag kommer 
ju såklart uppdatera er under min semester så ni vet vad jag gör, men under min
semester kommer jag bara blogga genom min mobil för jag kommer inte ha med mig någon dator.

Skulle du kunna skaffa en kik där dina bloggläsare kan skicka till dig?
Ni kan kika mig på min vanliga mitt användarnamn är Zandeza.

XOXO Minna Juntunen

ps. Plockade bara några frågor nu men svar på era andra frågor kommer komma i del
två som kommer imorgon men det kan hända att jag kommer dela upp det så det blir fem¨
olika delar men det får vi se, ni kan även fortsätta att skicka in frågor om ni vill men det finns ett inlägg lite
längre ner om ni skulle vilja skriva en fråga.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar